zaterdag 24 januari 2009

Bezoek!!

Gisteren zijn Floris, Marit en Inge langsgeweest! Dat was gezellig zeg! Toen mama me in bed had gelegd heb ik het maar op een krijsen gezet, want ik wilde er veel te graag bij zijn!!

Marit vond het helemaal niet eng om me vast te houden. Kijk eens naar mijn nieuwe schoentjes? Die heb ik gekregen van Inge en de kids!

Bij Inge vond ik het ook erg gezellig....Ze vond me wel een klein humpie, en als cadeautje voor haar had ik een vieze luier geproduceerd!!! Maar dat vond Inge helemaal niet erg....ze draait haar hand er niet voor om. Zelf niet toen ik het op een krijsen zette....

Bij Floris op schoot vond ik wat enger, maar ja, wat wil je ook, het is zo'n leuke jongen!!! Ik werd er helemaal week van! Hij heeft hele mooie bruine ogen, kan heeeeel lief lachen, leuk spelen.....ja, ik denk dat ik een beetje verliefd ben eigenlijk... :-)
En toen Floris genoeg had van mij vast houden, ging hij mijn speelgoedkist leeghalen......en hij legde alle speeltjes bij mijn mama op schoot....Dat was grappig zeg! 1 beer bracht hij naar mij toe. Dat vond ik wel erg lief van Floris!
Ik hoop dat we snel weer samen kunnen spelen! En misschien kom ik wel bij jullie logeren, als de beide mama's en papa's dat goed vinden!
Dikke kus van mij!

vrijdag 16 januari 2009

Lachen!!!

En natuurlijk hebben papa en mama een filmpje gemaakt van me terwijl ik lach!!


donderdag 15 januari 2009

Nieuw berichtje!

Ik heb al weer veel mensen op bezoek gehad! Joke en Kees kwamen langs en namen een heel leuk cadeautje mee! Een hele lieve zachte beer! Wat word ik toch verwend...


Verder zijn we bij tante Marianne op bezoek geweest in Amsterdam. Dat was best wel ver rijden, maar ik lag lekker warm in de auto. Het was best koud, overal lag ijs en er waren heel veel mensen aan het schaatsen. Van tante Marianne kreeg ik nog een heel lief eendje, precies in de kleuren van mijn kamertje!!!

Toen we thuis kwamen heb ik nog even lekker bij mama gelegen en ineens ging ik heel hard lachen, ik maak nog geen geluid als ik lach (dat doe ik alleen als ik huil) maar ik krijg wel een kuiltje in mijn wang en pretoogjes!


Afgelopen maandag ben ik met mama naar Veendam gegaan naar tante Mineke. Dat was helemaal ver rijden, bijna 3 uur in de auto! Maar ik heb heerlijk liggen slapen in de maxicosi en heb er niks van gemerkt.
Mama en ik zijn heel erg verwend in Veendam, we hebben 4 dagen niets gedaan. Ik hoefde alleen maar te drinken, poepen, plassen en slapen en mama verschoonde mij en liep af en toe met me rond. Ik was niet helemaal in mijn hum. Vorige week maandag had ik mijn prikjes gehad en daar was ik niet helemaal lekker van. Ik moest veel spugen en had niet zoveel trek in mijn flesje. Maar vanaf gisteren drink ik mijn weer helemaal leeg en spuug ik niet meer zo veel! Ik ben wel wat dunner geworden, maar dat groeit er vanzelf weer aan!
Omdat ik een beetje hangerig was lag ik het liefst bij iemand te slapen. Ook de schoot van tante Mineke beviel prima!

Tante Pauline vond het ook erg gezellig dat ik er was. Ze heeft me lekker een paar keer de fles gegeven en als dank heb ik haar ondergespuugd! Hoewel......ik deed het echt niet express hoor...

Samen met tante Marianne en tante Pauline op de bank

Vandaag ben ik weer thuis gekomen. Toen mama me weer een flesje gaf heb ik mama een beetje geholpen door af en toe mijn flesje vast te houden.

Na mijn flesje, lag ik nog even na te pruttelen in mijn wipstoeltje in de box en ik heb heel erg zitten lachen! Ik vond het erg leuk om weer thuis te zijn en ook om papa weer te zien!

zondag 4 januari 2009

Nieuw jaar in een nieuw bedje!

4e kerstdag ben ik met papa en mama helemaal naar Vught geweest! Daar hadden oma Titia en opa Wim een kerstdiner gemaakt voor papa en mama en ze hadden allemaal cadeautjes voor ons! Het was erg gezellig, hoewel ik ook wel veel geslapen heb, hihi. Ik heb ook even lekker bij opa Wim gelegen en oma Titia heeft me de fles gegeven. Ik viel toen heel erg in slaap en werd pas in Delft weer wakker.......
Verder lig ik graag op het aankleedkussen rond te kijken. Ik heb (toen ik er nog niet was vertelde mama) een cadeautje gehad van Brenda. Een varkentje met allemaal kleurtjes. Die is erg leuk om naar te kijken!!

Ik lig vaak even lekker te chillen met Girafje! Ik ben inmiddels al 2 keer zo groot als Girafje!!

Op deze foto zie je al goed dat ik eigenlijk niet meer zo goed in het wiegje pas!!

MAMAAAAA!!!!! ER LIGT EEN GIRAFJE OP MIJN BUIK!!!!!

En dus lig ik sinds 31 december niet meer in mijn wiegje. Ik ben geloof ik enorm gegroeid de laatste tijd. Wel jammer hoor, ik lag daar zo lekker knus met dat dakje boven mijn hoofd!!
Maar van tante Ingeborg en oom Rik mag ik in het bedje van Fleurtje slapen! Wel spannend hoor, dat grote bedje! Mama vindt me nu (en ik ben 9 weken en 1 dag) wel een grote meid worden!


Welterusten!!!!

zaterdag 27 december 2008

Af en toe zoooo saai en koei is COOOLLL

Af en toe droom ik even weg.....dan staar ik lekker naar buiten en kijk ik naar de vogeltjes....

Maar af en toe vind ik het ZOOOOOOO saai dat ik met mijn hand onder mijn hoofd bij mama lig....Er gebeurt gewoon te weinig af en toe.
1e kerstdag kwam opa eten! Het was erg gezellig! Als je goed kijkt zit/lig ik er ook bij! Zomaar op tafel in mijn wipkip! Mama had konijn gekookt! Dat maakte oma ook altijd, en opa vond het erg lekker! Heerlijk met spruitjes, rode kool, appelcompĂ´te, stoofpeertjes en aardappeltjes uit de oven! Echt smullen hoor! Helaas kreeg ik alleen maar een flesje melk....
En youp, die gekke poes, ging weer eens in een doos zitten!
Raar beest!

Van Melanie had ik toen ik geboren werd een heeeeeel leuk rompertje gekregen!! Maar omdat rompertjes altijd ONDER de kleren zitten ziet niemand hem! Dus mama had me een rompertje met lange mouwen onder deze aangedaan! Zo heb ik het toch lekker warm en kan iedereen die coole koei zien!!


Ik word wel al groot zeggen papa en mama.....nog even en ik pas niet meer in het wiegje! Nog even ter vergelijk: hier was ik 3 dagen oud in het wiegje....(en ik was nog een beetje geel....)
Tot volgende keer!!!
Dikke kus van mij

maandag 22 december 2008

Rondkijken en knuffelen met mama!

Ik begin steeds meer dingen te zien om me heen! Ik lig hier naar de mobile te kijken die van Annabelle en Lisette is geweest.
En ik kan al lachen! Maar ik stop altijd gelijk met lachen als mama de camera pakt.....Ik knuffel wel graag met mama. En Youp komt er dan ook wel eens gezellig bij liggen en geeft dan kopjes aan mijn voeten! Dat is lekker zacht!!!

En nog even poseren voor een foto met mama!



Volgende keer komen de kerstverhalen! Opa Hans komt eerste kerstdag eten en tweede kerstdag gaan we bij mijn oom en tante en mijn nichtjes eten!!
Tot volgende keer!

zondag 14 december 2008

Kiekeboe!

Jeetje wat gaat de tijd toch snel (zegt mama ;-) )!
Vandaag ben ik alweer 6 weken en 1 dag!
Mama ging me vandaag verschonen en na het verschonen legde mama me op mijn buik en dat vond ik heel erg leuk!
Ik kan al heel goed mijn gezichtje omhoog houden en zo de kamer in kijken. Wat ziet alles er anders uit zeg!
Verder hebben papa en mama de kerstboom neergezet en om mijn box zitten ook lampjes! Wel zo gezellig!
Ik kan ook steeds vaker kleertjes maatje 50/56 aan! En dat vind ik erg leuk!! Ik heb zoveel kleertjes cadeau gehad, maar die zijn allemaal nog veel te groot! Maar dit broekje past al! Die heb ik vrijdag gekregen van Elfi en Jo. Ik heb zelfs al een badpakje gekregen, maar daar is het nog wel wat te koud voor!

Tot de volgende keer!!!
Dikke slobberkus van mij ;-)