donderdag 21 juli 2011

Prinsesje en vlindertje

Hallo lieve allemaal,
Hier weer eens een klein verhaaltje. Mijn kleine zusje ligt tegenwoordig gezellig te draaien en te spelen op de grond. Dat vind ik zo gezellig!! Ik ga dan ook graag bij haar liggen en dan zingen we liedjes, of ik geef haar speeltjes (of kusjes :-) )






Toen we laatst naar oma Titia waren geweest kreeg ik een mooie ballon. Ik heb hem de hele rit naar huis niet meer losgelaten!

Afgelopen maandag kwam ik van de crèche als een prinsesje, ben ik niet mooi??


En woensdag hadden de meiden een vlindertje van me gemaakt! Ik kan overigens ook heel vies kijken......

Maar uiteraard ook erg lief ;-)

Toen het afgelopen weekend zo slecht weer was buiten ben ik gaan duplo-spelen met mama. We hebben samen een parkeergarage gebouwd met een dierentuin-trein-speeltuindinges. Mooi is hij geworden hè?!

Dikke kus, Eline

Geen opmerkingen: