vrijdag 11 november 2011

Verjaardag enzo...

Na dagen vragen wanneer ik nou jarig was, was het afgelopen dinsdag dan zover! Ik werd 3 jaar!
's Ochtends kreeg ik van mama en papa en Charlotte cadeautjes: het pluk van de Pettenflat-spel

En van papa en mama een dokterset! (daar vroeg ik slechts elke dag om, sinds mei....)

En toen mocht ik trakteren op de crèche! Samen met mama heb ik de traktaties gemaakt: Eline-Prinsessen-cakejes! Leuk zijn ze hè?!




En natuurlijk kreeg ik een mooie feestmuts...


En een cadeautje!


En de zaterdag na mijn verjaardag gingen we mijn verjaardag voor al mijn vriendjes en vriendinnetjes vieren! Ik kreeg 2 mooie feestmutsje op...


En mama had weer een mooie taart met cakejes gemaakt!
Een echte prinsessentaart!


En ik mocht natuurlijk 3 kaarsjes uitblazen!


Zondag kwamen opa Wim en oma Titia ook nog op mijn verjaardag, een heel weekend feest!
Opa Wim tilde me hoog in de lucht met het "hieperdepiep hoeraaaa"

En toen mocht ik nòg een keer 3 kaarsjes uitblazen!


Wat een feest heb ik gehad! En daarna heb ik nog lekker gespeeld met mijn kleine zusje!


Dikke kus, Eline

Geen opmerkingen: