zaterdag 30 mei 2009

Ik kan er niet bij..........JAAAAAAA...toch gelukt!!!

Gisteren zijn oma Titia en opa Wim geweest om op mij te passen! Mama en papa hadden een feestje, want Emma en Klaas gingen trouwen. Tussen de middag kreeg ik een boterham met appelstroop van oma Titia. Dat was echt heeeel erg lekker!!!



Vandaag lag ik lekker in de box te spelen, en na een tijdje zag ik mijn Nijntje-tuimelbal. Ik kon er alleen niet bij. Nou, dat vind ik dus helemaal niet leuk!!! Dus ik heb net zo lang geprobeerd om erbij te komen totdat het me uiteindelijk gelukt was!! Ik lag dus ineens op mijn andere kantje, das toch wel raar zeg. Nadeel was alleen dat ik dusdanig in de knoop lag met mijn benen, dat mama me moest loshalen...Maar mama was wel heeeeel erg trots op me dat ik van mijn rug naar mijn buik was gedraaid!! Ze stond zelfs te klappen boven de box....raar mens....





Morgen ga ik met opa Hans, papa en mama op vakantie naar Frankrijk! Mama zegt dat dat best ver rijden is en dat we daar 3 dagen over gaan doen. Nou, dan moet het wel aan de andere kant van de wereld zijn denk ik. Nouja, in ieder geval komen er dus 3 weken geen verhaaltjes op mijn blogje, want de laptop blijft lekker thuis.
Hele dikke kus en tot over 3 weken!

Eline

Geen opmerkingen: