woensdag 13 mei 2009

Lekker Ligaaaaa, en chillen bij mama.

Zo, het is weer even tijd voor een verhaaltje van mij! Met mij gaat het erg goed. Ik groei goed zegt mama, en ik heb zelfs af en toe maatje 68 al aan!! Ik ben gek op Liga en zoals je hieronder kunt zien, lukt het me zelfs aardig om dit netjes op te eten!


Verder hebben papa en mama bijna een nieuw huis gekocht! We gaan, als de bank de centjes wilt lenen, naar Den Hoorn verhuizen, dus dat is allemaal erg spannend!

Gisteren ben ik ook weer gaan zwemmen en dat vind ik toch zo leuk! Ik zat voor de 2e keer in de zwemband en ging lachend en gierend van de pret het hele zwembad door! Daarna had ik ook nog zwemles, maar aan het einde van de les was ik zo moe dat ik het niet meer zo leuk vond.
Binnenkort gaat oma Titia een keer mee zwemmen en dan gaat mama foto's maken!

En net heb ik even lekker liggen chillen bij mama! En ik bleef zowaar even liggen.......mama en papa vinden me nogal een druktemaker, en stil op schoot zitten of liggen, zit er bij mij nou eenmaal niet in! Dat gemuts....ik wil gewoon de wereld verkennen en lekker op onderzoek uit......1 nadeel....ik kom geen centimeter vooruit. Dat is echt balen hoor! Ik doe zo mijn best, echt waar, maar het schiet niet op. Laatst lag ik wel op mijn zij, maar verder rollen lukt niet....laat staan kruipen....pffffff....ik vraag elke dag aan mama hoelang dat nog gaat duren, maar wat ze ook zegt, het duurt allemaal te lang!





Over ruim 2 weken gaan we al op vakantie! Helemaal naar Frankrijk! Daar heb ik echt heel veel zin in zeg! Ben benieuwd hoe dat zal zijn.....kamperen.....Maar goed, voor nu is het verhaaltje weer klaar, en ik zwaai naar jullie allemaal!!

Dikke kus, Eline

Geen opmerkingen: