vrijdag 1 mei 2009

Pan van Persijn

Vandaag zijn we met Fleur, Rik, Ingeborg en mama en papa naar de Pan van Persijn geweest! Dat is een groot bos waar ook geitjes, hertjes en speeltoestellen zijn! Ik kan nog niet spelen, maar Fleurtje wel. Ik heb wel bij de geitjes gekeken en mocht op mama haar buik hangen, zodat ik alles lekker kon bekijken!
Hier zit mama met Fleurtje op de boot:

Er waren hele kleine geitjes daar. En die aten zo het gras uit je hand. Ze waren echt schattig!

Papa en mama hebben ook de geitjes gevoerd. Ik heb vond het ook erg interessant!


Heerlijk bij mama op de buik, lekker rondkijken! Het was ook wel erg lekker weer zeg!

Er waren heel veel rupsjes in het bos. Hele kleine groene sliertjes. En Fleurtje was helemaal bang voor die kleine lieve beestjes......ze ging er helemaal van huilen.....rare meid!


Ik vind het natuurlijk prachtig als ik veel aandacht krijg! En niet alleen mama maakt veel foto's, maar Ingeborg kan er ook wat van! Ze bleef maar foto's maken! Maar dat vind ik niet erg hoor!!


En waarom Ingeborg me nou een wijsneus vond..........??? Geen idee! En ik lijk ook helemaal niet op papa......

Na het wandelen gingen we pannenkoeken eten in het pannenkoekenrestaurant! En ik kreeg een Olvarit-pannenkoek......Echt raar hoor.....een ronde schijf, beetje gelig, met een potje Olvarit erop! Papa en mama aten de pannenkoek op en ik kreeg het potje Olvarit. Mama zei dat ik al een hele grote meid was, want het was een potje voor 12+ maanden en dat ben ik nog lang niet! Maar ik at de appel/banaan/druif alsof ik al ruim een jaar was! Heeeerlijk was het!

Dikke kus!!
Eline

Geen opmerkingen: